lauantai 15. syyskuuta 2012

laatuaika ystävän kanssa

Pakko kirjoittaa tällä värillä, koska tämä on ystävyyden väri, mielestäni.

Tapasin tänään ystäväni parhaimmasta päästä, Jennan. Hänen kanssaan vietin illan Helsingin keskustassa kahvilla, sekä kauppoja kierrellen. Mukava ilta kaikenkaikkiaan :)

Yleensä mä en kahvia juo enään, mutta pakko oli kokeilla coffee housessa kahvia nimeltä Cafe Mocca Dumle kastikkeella. Ja voin sanoa, että se oli täydellistä kahvia, siis ihan parasta! Harmi kun en tajunnut ottaa kuvaa, ennen kun ehdin juoda siitä parhaimmat, mutta kahviin siis kuului alle dumlekastiketta, sitten kahvia, maitovaahtoa, kermavaahtoa ja päälle vielä dumle-kastiketta! Aivan ihana makuelämys!!







Syy, miksi Jennan pää on kääntyneenä ulospäin, on se, että ulkona maassa tulvi jotain todella yököttävää..Näytti oksennukselta, mutta sitä oli niiiiiin iso kasa, että ei voinut olla. Kunnon tulva, ettenkö sanois...








Oli kyllä pakko ottaa kuvia myös ennen kuin edes pääsin keravan asemalle. Kun vielä olin kävelemässä kohti keravan asemaa kotoa, ja ennen kotoa lähtöäkin (:















Mitähän ihmiset ajatteli kun näki mun vaan pysähtyvän kuvaaman kaikenmaailman kukkasia yms :D
Nojaa, ei ne mua tunne ;D


Sitten vielä pari kuvaa tän päiväsestä reissusta. Toisessa oltiin Anttilassa, ja ostin Amirille xbox-pelin ja dödön ja Jenna osti Shrek-pelin :D Tässä kuvassa kuitenkin kuva otettiin peilin kautta, kun pelattiin xboxia anttilassa :D Toisessa kuvassa oli kotiinlähdön aika, matkalla junaan (:







Ja voi, lopuksi vielä mun rakkaasta höpösöpönassukasta, Jamalista, kun hän söi hedelmäsosetta :)<3









Nyt mä aijon syödä iltapalaa ja suunnata kohti sänkyä..Mun on pakko mennä nukkumaan ajoissa, koska huomenna täytyy lähteä kotoa klo 10 Niian synttäreille (Veljen tyttö) 3-vuotis synttäreitä juhlistamaan! <3

Oliko teillä mukava päivä? Mulla oli! (:

Suukot ja halit ja hyvät yöt kaikille lukijoilleni, toivottavasti tämä kuvien määrä ei ärsytä, näitä tulee välillä paljon, ja ehkä jotain "turhaakin" välillä, mutta itse ainakin pidän siitä, että blogeissa on kuvia (: Pystyy eläytymään siihen hetkeen paremmin (:

Jokatapauksessa, Huomiseen!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti