keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Aamuja ja ihania unia

Kuten arvatakkin saattaa, Adam kömpi viereen 3 aikaan aamuyöllä. Siitä asti en nukkunut kuin vaan satunnaisesti. Mutta ennenkuin Adam tuli viereen, näin aivan iihanaaaaa unta!! Siinä unessa olin ollut päiväunilla, joilta heräsin ja kun avasin silmät, oli meidän kämppä muuttunut radikaalisti:
Monet huonekalut roikkuivat ilmassa, ja kaikki oli valkoista ja uutta. En muista oikein mitä siinä unessa tapahtui muuta, mutta se uni tuntui niin todelliselta ja se kämppä näytti tosi makeelta jotenkin, vaikka tuo huonekalujen roikkuminen katonrajassa kuulostaakin ihan oudolta.

Tänään jatkuu siivous ja uuden pyykinpesukoneen asennus. Roskia en kyl vie ulos, ku joutuis ottaa lapset mukaan, ja se ei onnistu :D eihä meil oo ku varmaa 5kassii roskii tuol partsil...kuvaan sain vaa osan.. :)





ja voitte kuvitella olenko se inä vai Amir joka vie ne ulos..vastaus: Amir.

huoh..oon taas niin hehkeenä heti aamusta että huhhuh...pakko oli ottaa vähä kuvia tästäki aamusta...
Ja nuo kaljat, ne ei oo mun, mä en juo kaljaa, vaan amirin vanhat jotka säilyttää ens kertaa varten...







Ja rakas oli niin hymyilevällä päällä heti aamusta :)




Adam ei halunnut tulla kuvattavaksi...


Mä en keksi muuta tähän alkuun nyt, mut myöhemmin kerron miten mun siivoominen on edistynyt..ja hei, tästä ei oo tulossa siivousblogi, ei tosiaan.......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti