sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Kohti parempaa(ko)?

Saatiin puhuttua Amirin kanssa jotenkuten. Luulin et amir oli iskeny jonku tytön, ja niinhän se tavallaan oliki, mut amir ei kuulemma oikeesti halunnu niin tehä.. Tyttö yrittää edelleen amiria. Taitaa tyttörukka 17v. saada vähän potkua persuksille jos multa kysytään. Mun silmille ei hypitä. Oon ennenki joutunu tyttöjä Amirin kimpusta häätämään, hyvällä ja pahalla, joten yks muikkeli sinne tänne...Toisen omaan ei kosketa, niinhän jo sanoin. Oli lähetelly amirille kuvakkeeseenki jonku biisin "miksi naiset rakastuvat renttuihin" selvää flirttiä, eikö? Aika pommin laitoin sille takas, itseasias pariki pommia.. uskaltaakohan vielä tulla meidän reviirille, katellaa :D

Mä en aijo tuhlata aikaani yhen pikkutytön asioita puidessa, joten nyt kerron meidän elämästä:

Meillä kävi tänään vieras :) Vieras on Adamin kummitäti :) Höpöteltiin meillä, juotiin kahvit ja syötiin keksejä, pari tuntia, ehkä...hurahti nopeasti :) Ollaan siivottu koko perheen voimin, syöty italianpataa ja yritetty olla ihmisiksi toisiamme kohtaan :) Ollaan jo aika hyvä siinä :)

Kuvia tältä illalta vielä, Adamista enimmäkseen :)









Näissä kuvissa epätoivoisesti yritin kuvata mun illan kampausta :D noh.. nyt kuitenkin lapsosia<3




















Meidän anselmi kuulkaas rakastaa sydämensä kyllyydestä saippuakuplia..Ja saippuaa yleensäkin.

Anselmi on siis Adamin lempinimi..eikä oo ainoo.. (Aatu, anselmi, apina, aatami, atam, nuppu, nuppunen, neponen, wenq, luppana, vauva, vauvanen, jne...) paljon on noita.. ja osaa ette ymmärräkkään, mut pääasia et me ymmärretään :)

Jamalilla sen sijaan myös joitain lempparinimiä: Nupuli, nunpuli, nuppu, nupsu, Jamsa, jamppa, namunen, namu, muru, murmeli, pyllykkä ja pupuli :D

Naurakaa vaan :D Aina tulee uusia nimiä, kun yrittää toiselle kertoa miten ihanan rakas se on<3

Huomen ois Amirilla jälleen työpäivä. Mä en oo enää yhtä ilosella mielellä amirin töihin lähdöstä..Mua ahdistaa ja suututtaa. Siel on se pikkuflirtti. Hitto et löisin päähän sitä jos kävelis vastaan. Oon lapselline  joo tiedän, mut ku hitto ku pitää hyppii silmille ku tarpeeks jo stressii kaikesta!! Hemmetti!!!!

Ja sataa vettä. Satanu jo KAUAN. Ihanaa ettei mun tarvii kävellä tuol. Adam tosin juoksee jo pitkin seiniä (kirjaimellisesti) kun ei ulos pääse...AAAAARRRRRRRRGGGGGGGHHH!!!!

Mä lähen nyt iltapalalle, johan täs on jo rupateltu, ja teidän iltaa piristelty :D Moikkamoi ja AURINKOISTA syksyä (jota tuskin enää näemme.......)

1 kommentti:

  1. Hieno teksti :) ja adam posket pullollaan kummitädin lahjanansiost.

    VastaaPoista