lauantai 15. joulukuuta 2012

Tämmöstä :D

Kuvia ei tuu. Mutta: Päivä on sujunut iihan normisti.. Täällä ollaan perheenkesken Amirin vanhemmilla, tosin nelistään :) Porukat on mökillä ja töissä, joten vain hetki aina ehditään Amirin isää näkemään. Muttamutta..
Tosiaan, perusarkea vietetään, ja yritetään nyt olla iloisia ja yritetään tosissamme parantaa tätä mun ja Amirin suhdetta (siis mitäh!?!) joo...Lasten takia. Kattoo ny miten sujuu...

oon myös kelaillut semmosta hauskanhassua juttua..Itseasias jo yli puolivuotta...Haluaisin pltainablondit..Siis hiuksiin. Kyllä mun tukka on ihan siis hamppu melkeen nyt jo.. ei ihan kyl mut... Ajattelin teidän ja itseni kauhuksi vetästä pari kolme putelia värinpoistoa, jonka päälle sitten platinablondihiusväriä..huhuh..Pelottaa jo valmiiks mitä siit tulee :D Nyt tulee varmaan kommettia ja negatiivista palautetta et:" sun hiukset kärsii" "ei kannata" "pilaat hiukses" yms..mut pakko se on jostain lähtee, ja ku en haluu mitää oranssia tukkaa taas, niin kerralla vaan :D Tosin tulos voi olla just se tummanoranssi ja lyhyt hampputukka :DDD Mut no tuleepa seki kokeiltua, ja jos tukka lyhenee pahastikki, nii musta väri takas ja lyhyet on varmaan kans ihan kivat :D

Noh se siitä :D Tässä joku pvä haluisin tehdä sen videopostauksen ja postaustoiveita otetaan vastaan, ja sitä mukaan sit niitä teen..  :)

Lapsilla kaikki hyvin (miksei olis?) Mitä nyt Adam hiukka väsy, ku itkeskelee tuolla... Jamal kävelytuolissa ja ja ja... minä koneella. Amir pelaa xboksia.......xboxia vai xboksia...äxboksia...joo :D

Nyt mulla on iskeny hirveeeeee siivousvimma... Kotona jos oisin niin ois koti jo kiiltävä :D Täälläkin voisin siivota, mut kun ei oo oma koti niin en sillai nää siin mitään järkeä ;D Hyvä mieli toisille?

Hitto mä rrrakastan näit Pringlessei..vihreitä.. sour cream & onion <3

Vähän jää aina vähemmälle tää kirjottelu, kun ei noita lukijoita oo paljoa, niin miks mä oikeen ees kirjotan?
Ehkä joskus on sit kiva lueskella aikanikuluks et mitä kaikkee oonkaan tehny :D

Toi my day videopostaus juttu ois aika jees ja sitähän näkee monilla, mutta jos mä alan kuvaa mun päivää, niin oikeesti, järkytytte :D Mä oon niin äkkipikanen ja kiukkupussi varsinki mitä enemmän kello tulee ja väsymys painaa päälle :D Kahden lapsen kanssa arki kuitenkin on aika hurjaa ;D

Voi kumpa mulla ois kuvia teille... Hei! On mulla!!!!! Tosin vanhoja... Viimeks ku just siel virossa oltiin, niin tässä tulee pari uutta kuvaa sieltä (: Ei nyt muutakaan löydy... ja ehkä pari muuta vanhaaa kuvaa :D









Oivoi.. siinäpä nyt jotain.. Huomenna taas uudet jutut ja ilman kuvia edelleen.. ennenkun kottiin päästää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti