perjantai 19. lokakuuta 2012

Yksinäisyys ja ongelmat

En tiiä taas ollenkaan mitä teen. Mul on paljon asioita hoidettavana, mutta kun olen täällä mutsilla inkoossa, niin mites hoidan? Ei mua voida heittää himaankaa vielä ku vasta toissapäivänä tulin, ja jos mut vietäis kotiin, niin mitä mä siel teen ku meil on kylppäremppa viel seuraavat 2-3viikkoa, joten aika huono vaihtoehto mennä sinnekkää. Sekään ei onnistu, että vaan käydään hoitaa asiat ja sit tultais takas tänne, äiti ei suostu.

Amir menee tänää ottaa ittensä kirjoilt pois. Viel pitäis mennä sossuun varaa aika muuttuneen tilanteen takia, jotta mäki saisin joskus rahaa. Sit viel lastenvalvojalle aika---> elatustuki vireille...Kelaan.. yksinhuoltaja korotus lapsilisään + asumistuen tarkistus koska oon yksin.

PALJON asioita.. tossa ei ees kaikki. Mulla pää hajoaa. Kotiin en ees halua mennä. Amir saanu siel sotkun aikaseks. Astiat pesemättä iso kasa. ruokia pöydillä ...pyykit....KAIKKI. iha läävä koko asunto. mä en selviä.

MIETTIKÄÄ mikä stressi??????? En tiedä mistä alotan ja miten selviän yksin?
Miten elätän lapset ilman rahaa?


No joo.. tässä viel ihan ilosii kuvii eilisillalt ja täst päiväst...


Jamalin iltapala
 koiruus
 kuva väärinpäin.
prinsessa adam
 äiti tekee kaalilaatikkkoo
 minä
 pusuttelu
 me tytöt
 maailman paras hajuvesi
 öö...<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti