torstai 18. lokakuuta 2012

torstttai

Tää on tylsä päivä. Vettä sataa kaikki nukkuu miks mä en nuku? koska en vaa osaa keskel päivää. haluun saunaan rentoutuu ja syödä hyvää ruokaa...mennä ulos ottaa aurinkoa ja nauttia lasillisen coca-colaa.
Mikään noista ei toteudu. En ainakaan usko. joo toi limu onnistuu. hiphei.

Voi jeesuksen armahdus. Äiti on semmonen henkilö joka nukkuu aina päikkärit. Mä oon henkilö joka nukkuu kun väsyttää. Tosin en nykyään kahden lapsen mamana.

On toi uus koira ihana jonka mama hommas ralffin kanssa. Tykkää hakea keppiä, ja kyllä mä sen kanssa tykkään leikkiä, vaikka alussa hermot meniki. reilu vuoden ikänen se on, ihan pentuhan se siis on vielä.







En taas jostai sysyt saa käännettyä noit kuvia vaikka haluun ja osaan, mut tää kone ei suostu.

Adam on riiiviö. Kiukuttelee kokoajan, melkein. Tai no se johtuu sen uhmasta. Äiti ymmärtää sitä, mä en. Mulle on helppo kiukutella, mut mummille ei :D






Oli sen aatun kanssa ihan kivojaki hetkiä (niin kauan ku sitä kesti..5min??)









Kyl se hiljaa pysyy ku jäätelön antaa.

kirjottelen viel myöhemmin ehkä sit jotain viisasta taas jos mieleeni juolahtaa. Loppuun viel kuvia :)








kiitti mo<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti